Subject: Rakendusuuringute väikesemahulise II taotlusvooru vahendite suurendamine
From: Brit Bärengrub <[email-masked]>
To: Sandra Särav, "Mikk Vahtrus", "MKM info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 09:29:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas)dokumendi 
nr 11-4/24/3580.

Pealkiri: Rakendusuuringute väikesemahulise II taotlusvooru vahendite 
suurendamine​Lugupidamisega

Alice Liblik
Tiimijuht
toetuste osakond
EASi ja KredExi ühendasutus

+37255696862
+372 627 9738
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EAS ja KredEx ühinesid. Ühendasutuse juriidiline nimi on Ettevõtluse ja 
Innovatsiooni SA, kuid üleminekufaasis jätkub teenuste pakkumine KredExi ja 
EASi kaubamärkide alt.
www.eas.ee
www.kredex.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.